לינקים מקריים שגורמים לי לחשוב על אוכל #1

בינתיים (בזמן שבו אני מתקשה לכתוב), כמה לינקים לכתבות אינטילגנטיות (בעברית) שהצטברו אצלי, ואני מרגיש צורך להעביר אותן הלאה.

ראיון מעניין מאוד עם גלעד פלד, השף של מסעדת פושקין הבלתי מתפשרת.
יש לו בטן מלאה על עולם המסעדות בארץ, וגם אם אני לא מסכים עם חלק מדבריו, יש המון בדבריו.
[להתראות שווארמה, שלום מישלן]

ואם כבר במסעדות יוקרה עסקינן, אז שחר דבח מספר חוויות מסטאז' במסעדת נומה הבאמת בלתי מתפשרת.
בעיניי, ההצצה הזו מרתקת.
[לעבוד במסעדה הטובה בעולם]

כלכליסט הנפלא מעלה כתבה ארוכה ומוזרה, על ישראלים שמגדלים בביתם מחמצת.
כדי לעשות ממנה לחם בסוף?
[חיית מחמץ]

וזה אמנם על אוכל, וקשור באוכל, אבל בעיקר על הרבה מעבר.
מלקולם גלדוול, שספריו מעניינים ומהנים לקריאה באותה מידה, בהרצאה (מצולמת) ומעוררת מחשבה על הקשר בין רוטב עגבניות לקבלת החלטות.

[מלקולם גלדוול על רוטב ספגטי] (אפשר להפעיל גם תרגום בעברית)

ולסיום, מעין הערת שוליים, שבטוח תהפוך פה לפוסט באחד הימים.
פרוייקט אוכל יפני קטן ויפהפה, שנקטע בעקבות רעידת האדמה.
[חמישה מרכיבים, שתי תוספות, 2,400 מנות ואז האדמה רעדה]
[והגרסה היפנית והמלאה]

ככה בינתיים, שלא ישעמם.
קריאה מהנה.

2 תגובות

מתויק תחת לינקים

2 תגובות ל-“לינקים מקריים שגורמים לי לחשוב על אוכל #1

להשאיר תגובה

