הנאים הדגים בעיניך?

היה לי קרייבינג מטורף לדגים נאים.
אז הכנתי ארוחה.

לא יודע כל כך למה, אבל פשוט רציתי ארוחה שהמרכיב העיקרי שלה יהיה דגים נאים.
(ו… לא הייתה לי סבלנות להכין סושי או סשימי או מאכלים יפניים מקסימים כאלו ואחרים – פשוט מדובר ביותר מדי תשומת לב וסבלנות, שפחות הייתה לי באותו היום.)
אבל כזו שבאמת, העיקר בה, יהיה הדג הנא.

ואני לא בטוח שהייתי כותב את הפוסט הזה, אלמלא חיפשתי באינטרנט, והתקשיתי למצוא מנה עיקרית שמתבססת על דג נא. אם אתם מוצאים כזו, אשמח אם תפרסמוה בתגובות!
בכל אופן, התמונה למעלה היא התוצאה, נודלס קרים בתיבול אסייתי, עם, ניחשתם, דג נא.

בסגנון חופשי, זה מה שאני עשיתי…
בישלתי נודלס, המועדפות עלי פה הן איטריות סובה, אבל כל זמן שהנודלס מספיק בשרניים כדי לספוג את הטעמים, זה טוב. קיררתי עד לטמפ' החדר.
ואז, רוטב. כאמור, פריסטייל. אצלי נכנס, סויה, רוטב צדפות, חומץ אורז, שמן שומשום, ג'ינג'ר. (שום נדרש, אבל איכשהו אצלי בראש הוא לא התחבר פה).
קצצתי ירקות. כרוב סגול ברצועות דקיקות. וגם גזר. וטבעות של בצל ירוק. ועדיף גם נבטים.
עירבבתי, נודלס, רוטב, ירקות.
לצלחת.
ומעל, פרוסות לא דקות של הדג הנא החביב עליכם. לא דקות, כי הדג הוא כאמור הכוכב פה, והוא לא אמור להיעלם. אמורים להרגיש אותו בכל ביס. אני זילפתי עליו קצת סויה, למרות שאצל היפנים זה לגמרי חילול קודש (אבל על זה בפעם אחרת). וכשאוכלים את הכל, ערבוב קל גורם לדג לספוג את הטעמים של הנודלס, אבל להישאר חי.
וזה המקום לתהות בקול רם, איך יכול להיות שהטעם של דג נא כל כך שונה מהטעם שלו בכל צורה אחרת של בישול?
ואיך יכול להיות שדגים נאים הם כל כך, אבל כל כך טעימים?

וחוץ מזה, היתה גם מנה ראשונה.

שרימפס טריים, מוקפצים במחבת.
יושבים להנאתם על מסמן-קארי, עם גזר, משמשים מיובשים, וחלב קוקוס.
לנגב עם איזה לחם טוב, ולגנוח.
אושר.

אחחח, איך אני אוהב ארוחות משמחות כאלו, סתם ככה באמצע החיים.

(ולסיום, אני שוב קורא לכם…
מתכונים למנות עיקריות עם דגים נאים, יתקבלו בברכה בתגובות!)

תגובה אחת

מתויק תחת ארוחה, דגים

תגובה אחת ל-“הנאים הדגים בעיניך?

כתיבת תגובה

