יומבלוג

הרעיון של בלוג-דיי הוא מקסים בעיניי. זמן טוב לגלות בלוגים חדשים, וכמובן, להמליץ על בלוגים שאני אוהב. ומכיוון שממש לא מזמן יצא לי להמליץ פה על בלוגי אוכל שאני אוהב, אמליץ על בלוגים (עבריים) שלא קשורים לתחום.

טאבולה ראסה
לכאורה, בלוג על קעקועים. אבל בעצם, מדובר בבלוג על אנשים, בעיקר אנשים מיוחדים, וגם על היחס שלהם לחברה ושל החברה אליהם. אני שמח על כל פוסט חדש שמתפרסם, ומחכה לקרוא אותו כשהמצברוח הנכון ינחת עליי.

תודעה כוזבת
לשחר יש הרבה מה לומר, והוא בהחלט יודע לכתוב את זה. פוליטיקה, טכנולוגיה, ועולם רגשי שאני מאוד מתחבר אליו. ואותו הדבר בדיוק אני יכול לומר על טל, ובלוגו, קורות ממלכת עילם.

דה גוספל אקורדינג טו
על מוזיקה, כזו מוכרת וגם פחות מוכרת. לאורן יש טעם משובח במוזיקה, והוא גורם לי לחפש המון אלבומים, בדרך כלל בכיוונים שונים מאיפה שאני רגיל לחפש אותם.

החיים בהיר
הכותב הכי חד, אוהב חיים, מתוסכל, אופטימי, מעורר מחשבה ומעורר חיוך שיש, דרור פויר. מזל שהוא כותב גם באינטרנט.

הסיפור האמיתי והמזעזע של
המאסף
שניהם מופיעים פה בגלל שאין ברשת העברית הרבה מקומות עם פוסטים כל כך מעמיקים ואינטילגנטים. ובעיקר, כי שניהם פרסמו ראיונות מצויינים עם דיוויד סיימון, יוצר "הסמויה". וזאת בהחלט סיבה מספיק טובה כדי להכניס אותם לרסס שלי.

אז זהו, השנקל שלי.
שיהיה יום בלוג שמח לכולם!

השארת תגובה

מתויק תחת אישי

כתיבת תגובה

