כל המקומות האלה

טיול.
הזדמנות טובה לנסות דברים חדשים.
הפעם, אני מעלה לפה שיר טיול שאני מאוד מאוד אוהב, למרות שעד היום לא הצלחתי להבין, אם הוא נכתב בציניות או לא.

היית יכול לקרא על כל המקומות האלה
להביט בתמונות
לא היית חייב לנסוע
לעזוב את הכול
היית יכול לנסות להבין
יותר להקשיב
פחות לשמוע

היית יכול לדבר לה אל הלב
פחות מגע יותר מלים
הן האמת הכי גדולה הרי
אומרים לך זה מסוכן
שאם תקפוץ גבוה הנפילה תכאב
עדיף שתישאר נמוך איתם

היית יכול לדבר על עצמך בגוף שלישי
לטפס על הרים
לגדל זקן
להיות נזיר
לשתות הרבה בירה
היית יכול להחליט שהכול חלום
להתעורר בבוקר ולהתחיל את החיים מחדש

היית יכול לכתוב על זה שיר
לחלק לבתים
להכניס פתאום מילה לא קשורה כמו "יאבאל'ה"
אך היא אומרת לי הרבה
כן היא אומרת לי הרבה על החיים האלה

יאבאל'ה

היית יכול לישון כל הזמן הזה
ולא היית מפסיד
לא היית מפסיד כלום

ולפחות מבחינתי זה נראה הגיוני. כי כמו שבטח הבנתם, שלכמה חודשים, לפעמים יהיה פה יותר אוכל, ולפעמים, יותר טיול.
אבל כדי שבכל זאת תהיה לפוסט הזה הצדקה קולינרית כלשהי…

התמונות שפה, אגב, הן דווקא מטיול קודם, לסין.
(ולא, אני לא דובר סינית, אז אין לי יותר מדי מושג איך זה קרה. כנראה, שאוכל יכול לחבר בין אנשים די בקלות.)

אה, ואני מבטיח קצת יותר אוכל בפעם הבאה,
ואת השיר אפשר לשמוע פה.

תגובה אחת

מתויק תחת אישי, טיול

תגובה אחת ל-“כל המקומות האלה

  1. כמה כיף לקרוא את מה שאתה מביא…
    תודה
    חיה.

כתיבת תגובה

