לחיות נכון

החברים שלי אומרים שזה לא הוגן.
שאחרי שבשנה שעברה טיילתי כמה חודשים במזרח, אני טס שוב עם כרטיס פתוח, והפעם לדרום אמריקה.
הם צודקים, אבל ממש לא אכפת לי.

וזו הייתה שנה נהדרת ומעניינת בהחלט, גם בעבודתי במטבח, וגם עם הבלוג הזה.
מאוד נהניתי לבשל ולצלם ולכתוב פה, וכמובן, ממש נהניתי לגלות שיש מי שקורא, ומגיב.
אז הבלוג הזה ימשיך איתי גם לחו"ל, למרות שהוא כנראה ישנה קצת את אופיו, ועוד לא כל כך ברור לי איך בדיוק;
כי כל הכיף בטיול, שאתה יודע מאיפה הוא מתחיל, אבל אתה לא יודע לאן הוא יקח אותך.

אה, ואם מתחשק לכם לקרוא סיפורי טיולים, הם יהיו פה:
(צריך) להמשיך וללכת

בינתיים, תבלו!

4 תגובות

מתויק תחת אישי

4 תגובות ל-“לחיות נכון

  1. ענת

    הפוסטים שלך מהנים אותי מאוד.
    בטוחה שגם אם תשנה כיוון נמשיך להנות כאן.
    תודה

  2. הילה

    ככה, כבר? רק גיליתי את הבלוג ואתה הולך?
    סתם, מפרגנת.
    וגם בעד שינוי כיוון. פחות זילופים אמנותיים על צלחות דקורטיביות ויותר אוכל!

  3. מרקוביץ'

    אל דאגה, אני עוד פה!
    והילה, בקשר לדקורציה, אני אשתדל להמשיך באותו קו. אבל עקב ענייני לוגיסטיקה, נראה לי שלא תהיה לי ברירה, לשמחתך 🙂

  4. מצד אחד, כיף גדול לך.
    מצד שני, באסה לנו.

    תעשה חיים, שמור על עצמך, תאכל טוב ותצבור רעיונות. כולי קנאה.

    נסיעה טובה.

להשאיר תגובה

