בירה ואדממה, אבל לגמרי אחרת

צהריים. קבעתי עם ידידה, שבאה לאכול אצלי צהריים.
הפור נפל על ארוחת נודלס, פשוט כי התחשק לי.

אבל אם אני הולך על ארוחה קונבנציונלית, מה עם עוד ניסוי קטן ליד?
מפה הראש שלי התחיל להתגלגל, ולהיזכר בעוד שריד של יום הניסויים בג'לי – ג'לי בירה שיושב לי במקרר. כן כן, פשוט בירה שהוספתי לה ג'לטין.
מה ישתדך טוב עם הבירה?
אדממה! אותם פולי סויה שמוגשים בפאבים ליד הבירה, עם צלוחית סויה בצד. הבעיה היא, שאני לא אוהב אדממה כשהיא קרה, ואם אשדך אותה לג'לי כשהיא חמה, הג'לי ימס. מה עושים?
המרתי את האדממה בשעועית ירוקה שהקפצתי במחבת עם מעט רוטב סויה, ונתתי לה להתקרר. את הג'לי בירה חתכתי לרצועות, והוספתי לשעועית. מעניין! הקראנצ'יות של השעועית מול הנימוחות של הג'לי, והמליחות של הסויה מול המרירות של הבירה, טוב לפתיחה של ארוחה.
במקרה הזה, מוגש על כף מעל כוס של בירה.

ואחר כך היו גם נודלס. סטנדרטי לגמרי, אבל כבר הייתה מלצמה לידי.

(אגב, ניסיתי להוסיף למנה גם תפוח פרוס דק, סתם כי הוא ישב במקרר. זה לא היה מוצלח במיוחד)

ולסיום קטן ומתוק, ג'לי תה על שלולית זעירה של סילאן.

ארוחה שלמה, שום דבר מסובך, רק ג'לי שהוכן מראש, וקצת רצון טוב.

(אה, ואני מבטיח – בלי עוד משחקים עם ג'לי בזמן הקרוב…)

השארת תגובה

מתויק תחת ארוחה, רעיונות

להשאיר תגובה

